Sextio år...

En alldeles fantastisk fredag med blommor, spel, tårta och massor med skratt och fina presenter! Det kunde inte ha blivit bättre. Ja, jag kunde möjligen ätit lite mindre tårta själv... haha!


Om det känns annorlunda? Nja, skulle inte tro det - men jag har börjat släppa fram mitt gråa hår så det kommer garanterat att ske förändringar framöver rent utseendemässigt. Blir det för hemskt kan jag ju alltid färga det igen. 


Dagen började dock blötare med en födelsedagslöptur i regnet med bästa maken! När jag fyller år springer han med mig och gör nog sin långsammaste runda för året... haha! Det är tur att han är snäll. Jag fick också en ny klocka så nu är jag mer laddad än någonsin! 
 

Nästa på tur att äta tårta var min fina och värdefulla vän Anna! Tack för blommorna och för att du är min ängel! <3


Jag gillar ju att spela spel och Ulf ställde upp på en omgång yatzy. Snällt kan man tycka men han började med att slå fem lika... Hygglo!


Jag kontrade dock direkt! Haha! Enn historisk omgång.


Det kom fina blommor med bud och Emilia och Ludde hade skrivit vers... gulle!


Sedan kom syskonen på middag och det är länge sedan vi sågs allihopa så jag blev väldigt glad. Vi fick t o m med ett extra syskon då Martins syster Hanna numera är lite adopterad av oss alla!


Och de hade med sig jordens present; ett äppleträd! Bettan lastade ur och hon bara fortsatte att hämta saker...


Lavendel för pollinering och utmärkt jord att plantera i. De hade tänkt på allt!


Vi har aldrig haft egna äpplen och jag hoppas att "Rödluvan" ska bära mycket frukt!


Men det kom mera... Fina verser och bilder av mig genom åren, bidrag till sommarens resa, blommor och många skratt. Stort tack!


Här har ni kvartetten i åldersföljd; Lars, Monica, Roland och Malin. De allra bästa!


Jag blev häpen mer än en gång... :)


Och glad!


Och häpen.


Och glad igen! Ja, jag har ju förstått att jag skrattar ofta men nu blev det väldigt tydligt även för mig.


Här poserade jag som på en bild av mig själv i 10-årsåldern. Mer piffig då än nu.


Sedan blev det mat! Jag hade planerat en rätt i långpanna men ju mer jag lagade desto mer blev det... haha!


Nåväl, det smakade helt OK och alla blev mätta.


Fina Max hängde med på kalas! My är numera tonåring och kanske inte alltid prioriterar mosters kalas, men vi ska ses senare.


En riktigt härlig kväll med mycket catching up och massor med skratt och glada minnen. Så tacksam att ni kom!


Och jag och syrran måste ju alltid larva oss lite...


Men avslutade med en fin selfie med blommorna. Tack för att du finns! <3
 

Och TACK än en gång för alla fina blommor som jag nu njuter av! Pioner...


...skira sommarblommor...


...färgstarka kontraster...


...explosioner...

...och fräscha rosor och alstromeria. Loveit!
 
Stort och varmt TACK till alla som kom ihåg mig! Nu ska jag ligga lågt med kalasandet och jobba intensivt ett par veckor fram tills det blir riktig semester!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Varmt i hjärtat att se dig och ♥️♥️♥️det fina du omger dig med

#2 - - Anonym:

Varmt i hjärtat att se dig och ♥️♥️♥️det fina du omger dig med