Sommaröppetfinal!

Mitt roligaste uppdrag i sommar har definitivt varit sändningarna av Sommaröppet från kajen i Umeå! Jag trivs som fisken och det svåraste har nog varit att välja bort böcker som inte ska med... Haha! Jag läser ju en hel del så det blir en hög att plocka ur.
 

23 juli var det dags för final tillsammans med Sofia Rågenklint och Susanne Jonsson - vilka underbara, kompetenta och starka kvinnor! 

Innan vi ens kommit oss iväg från TV-huset hade vi också skrattat så att vi grät åt diverse roliga incidenter som vi alla varit med om. Underbart! 
 
Förberedelser med foton av mat och människor! Susannes hallonpaj var ljuvlig och serverades även här hemma i lördags!
 

Jag kom också med på bild och den här gången fick min utlagda snus lite väl framskjuten plats... haha! Johan är inte bara studioman - han ger också filmtips i Go'kväll och på instagram där han går under namnet @filmoraklet Följ!
 

Sista piffet i sminket av fina och duktiga Carro!


Damernas hela kvällen! Nu hoppas vi att vi får jobba tillsammans även i höst i Go'kväll. Vi ska i alla fall vara med alla tre och det känns bra!


Susanne är bara för go' och en så duktig kock som kommer med smarta tips när man vill "bekvämpimpa". Det behöver inte vara komplicerat för att bli magiskt gott. Det gillar jag skarpt.
 
Sofia tipsade också om böcker men det är svårt att ta bilder när vissa studiomän gör vad som helst för att få fokus... haha! 
 
Ja, det har varit galet roligt - och faktiskt även nödvändigt med några jobbdagar under semestern. Jag jobbar ju bara halvtid, hade 13 dagars betald semester och i övrigt är det ingen som direkt öst pengar över mig under pandemin. Men man får rätta munnen efter matsäcken och göra saker som är roliga men inte lika dyra. Det funkar! 
 
Ser fram emot en rolig och händelserik höst i alla fall! :)