Jobbvecka med tv och teater!

En vecka har förflutit med mycket jobb och en del stök här hemma. Det händer inte alltid så mycket och det är nog bra då jag också behöver dagar med återhämtning. Roligast den här veckan var nog tisdagens sändning av Go'kväll där jag blev så nökd över att få hylla modiga människor i min "Lista". För er som missat programmet så finns det här: Go'kväll 24 sept
 
Jag fick fin hjälp i sminket och då får man passa på att ta lite nya selfies... 


Den här gången var det jag och Tara Moshizi som tipsade om film och streamat. Kul att ses!


Och fina Malin Persson från Trädgårdstider! Beppe var lika crazy som vanligt och det är kul att se honom dyka in i mina bilder!

Hela fina gänget för kvällen! Magnus Carlsson firar 25 år som artist och gör ny show!

Resten av veckan har ägnats åt träning (tack Anki!), mat (alltid!), jobbmöten och repetitioner. I torsdags åkte jag ned till Umeå för ett par fina dagar på Profilteatern där vi repade in Sara som ny skådis eftersom Lina spelar teater på Västerbottensteatern den här hösten.


Roliga dagar och härlig fikastund i solen igår då Martin också fyllde år. Här saknas bara Lina men snart är ordningen återställd. Jag kommer att vara här även i januari för att repa in ny mordgåta och det ska bli superkul!


Igår avslutade vi dagen med att åka och spela föreställning i Rundvik. Fullsatt och festlig firmafest gjorde att vi fick ta i från tårna och jag är så imponerad över att Sara fixade föreställningen efter ett par dagars rep. Lysande! 


Idag sken solen i Umeå och jag tog en promenad innan det var dags att åka till teatern och träffa resten av gänget.


Nu sitter vi i bilen på väg till Sundsvall för kvällens föreställning. Känns toppenbra och imorrn bär det av hemåt igen. Skönt det också!
 
Allt rullar på och jag mår fint. Längtar till tisdag när jag ska på ortopeden och (förhoppningsvis!) får ta bort min stövel... Blir säkert en jobbig höst där man ska vara rädd för att slita upp skadan igen men jag får lov att ta det lugnt. Jojo...