Playa del cura!

En fantastiskt härlig vecka i Playa del Cura är avslutad och jag känner mig glad, utvilad - och lite tyngre... haha! Ja, det är väl så det ska vara.


Vi kom fram sent förra fredagen till det utmärkta hotellet Ocean Beach Club.


Fina lägenheter!


Gott om plats!


Och härlig terass med egen poolaccess. Den använde vi väl inte så ofta då det var skugga både morgon och kväll.


Ja, ni ser vår terass längst in i hörnet. Tur då att solstolar och strand var alldeles utmärkta och att solen sken heeeeeela tiden! 


Jag älskar ju solen och den här vyn gör mig glad!
 

Morgonpromenad längst upp på andra sidan viken. Skönt, och nödvändigt, att också röra på sig!
 

Maken tyckte att det var utmärkt att också hitta en irländsk pub som visade Manchester United mot Tottenham! 


Fint gym på hotellet som vi hann använda ett par gånger!


Hann dock aldrig ikapp hotellets PT när det gäller formen... haha!

Kan bero på att måltiderna var alldeles utmärkta... Här frukost i solen!


Till och med bananerna var dubbelt så goda!
 

Fix och färdig för middag i nya jumpsuiten! Den tål inte så många utlandsresor så det gäller att hålla i.... haha!

Supertrevligt, härligt sällskap, god mat, sol och fem böcker lästa! Kan det bli bättre? Massor med bilder finns på lager så jag får nog rekordblogga idag. Fler inlägg kommer!