Back to work!

Nu råder lite hektiska dagar så här efter sjukhelgen. Måste få ihop allt inför föreställningen så jag fixar det sista, skriver om, pluggar text och har repat musik med hela gänget. Det var så kuuuuul!
 

Glad och frisk! 
 
Jag förstår alla som sjunger i kör - det är underbart roligt att sjunga tillsammans. Att sedan få göra det till fantastiska kompet som bröderna Kågström, Löwe och Andreas utgör är en ren njutning!


Kågis rattar pianot med glans!
 

Bästa sångarna Mia, Peter, Mats och Saga tar självklart majoriteten av alla sköna låtar och det kommer även att bli allsång där alla får vara med! Att Löwe är en svängig basist kan man nästan se.
 
Min uppgift blir ju att hålla både låda och någon form av ordning - men jag kan förvarna er om att jag också kommer att ta ton... haha! 
 

Och frisk blev jag av mycket dryck och lite medikamenter. När jag kände att det började vända tog jag också till det sista artilleriet; dusch, rena sängkläder och krispiga tulpaner på bordet. Man vill gärna rensa undan allt som känns sunkigt och bara ta in våren!


Efter repet i onsdags åkte jag direkt till Scandic för att lyssna på Olof Röhlanders föreläsning! Utmärkt talare med konkreta tips på hur man ska tänka för att få ett friskt (arbets)liv. Work WITH pleasure!
 
Promenad har det också blivit och jag njuter av att kunna gå som folk även om det är lite kallt.
 

Fluffigt och fint i träd och buskar!

I torsdags åkte jag en sväng till Fällfors för att kika på nya anläggningen inför sommarens STCC-tävlingar och det blir stort! På vägen tillbaka passerade vi Drängsmark och utanför Centrumhörnan fanns denna roliga Kundparkering... Åtta sparkstöttingar!
 
Nu har jag varit på Rotarylunch, gjort ärenden, repat lite musik igen och gjort en äppelpaj som ska avnjutas till "På spåret". Då blir man frisk på riktigt! :)