Vilken vecka!

Det har varit full fart den senaste veckan och därför ingen tid över till bloggande. Nu betyder inte det att jag har lidit av för mycket stress utan att jag faktiskt stängt av och varit här och nu. Not bad actually! Ibland kan det vara bra att stanna av och bara småleva lite.
 

Och än en gång sa almanackan precis det jag behövde. Jag har med andra ord tagit mig tid till reflektion... :)

I övrigt har jag spelat två härliga föreställningar i Umeå med fina gänget på Profilteatern. Snart är vi klara för den här våren men föreställningar i Malå och Örnsköldsvik återstår innan sommaren. Det har också släppts en extraföreställning i Umeå 11 maj om ni är sugna. Alla har varit utsålda så det är högt tryck.
 
Vi har också hämtat husbilen och gjort en första tur. Den är ju utrustad för vinterväder men frågan är bara om vi är det?


Lite hurvigt var det allt när vi klev ur och pausade...

Men den går som ett hejsan och till slut var vi framme i Stockholm hos Oskar!


Härligt att få träffa bästa sonen och även hans kompis Jesper som vi hört så mycket gott om! Ja, han är en fena på matlagning så det är verkligen en god vän.


Och vi spenderade natten på Filmstaden i Solna! Gick hur fint som helst. 

Nu är vi på hemmaplan igen och har mest ätit gott och promenerat. Jag gillar verkligen att vi kommit igång med motionerandet och igår blev det även ett hårt tabatapass som känns i kroppen. Ett par jobbmöten och lite planeringsarbete de senaste dagarna men i övrigt har jag inte direkt jobbat ihjäl mig. Måste ju hinna läsa också då jag gör två Go'kväll-program i april. 

Igår kväll satt vi dock klistrade och såg andra röra på sig när Skellefteå AIK spelade sig fram till en semifinalplats.


Spännande match och en otroligt skön vinst!


Idag har vädret visat sig från sin allra bästa sida och då åker vi gärna till fjällen. Ja, det vill säga går ut på gården... Haha! 


Vi har suttit i solen, eldat i grillen...
 

...och ätit korv och pinnbröd till lunch. 


Otroligt gott och en riktig mysdag - på bekvämt avstånd...


Oskar lyckades även med konststycket att linda pinnbrödet runt korven. 

Enligt uppgift en smaksensation!
 
Fin dag och fin vecka - älskar den här tiden på året. Nu laddar vi för helg och mer sol!