Jobb och kalas och lite sjuk...

Tre fullspäckade dagar med jobb och dessutom har jag dragit på mig en rejäl förkylning. Har proppat i mig vitaminer och medikamenter och försökt hålla den stången så pass att jag fixat det jag skulle men känner mig just nu inte som någon superhjälte.
 

Fredag mådde jag ju alldeles utmärkt och sparkade igång med den dagliga promenaden - joo, jag håller fortfarande i och det känns bra.


Rotarymöte till lunch där vi bjudit in Petter Mikaelsson som pratade om No Plan B och hans sätt att se på entreprenörskap. Mycket bra!

Sedan åkte jag iväg till Umeå för att spela föreställning med hjältarna på Profilteatern.

Hela fina gänget i "Räkna med mord" samlades på Elite Hotel Mimer och det blev en lång kväll där vi inte var klara förrän 23... Publiken äter ju trerättersmiddag under tiden och just i fredags var alla frågvisa och funderade länge vilket gjorde att det drog ut på tiden.

Kände mig rätt krossad när jag äntligen kom mig i säng men efter en bra natt och hotellfrukost blev jag pigg igen och tog en lång prommis längst med älven. 
 

Lite soldis men härligt väder! 


Efter dusch och fix passade jag på att gå och se Profilteaterns fina familjeföreställning "Vatten" som spelades på Hamnmagasinet. Janne Karlsson har skrivit och gör en superfin berättelse med dockor och effekter. Se den om ni kan!

Men efter den utflykten kände jag att orken tog slut och det var bara att gå och lägga sig en timme för att orka med kvällen. Glädjande nog blev det en effektivare föreställlning och alla gjorde ett jättebra jobb. 

Idag var jag inte i någon lysande form men när makens fina föräldrar fyller år vill man ju gratulera så jag stannade i Lövånger på hemvägen för att vara med ett tag på kalaset.
 

Idag fyllde Sonja 87 och vi säger Grattis än en gång!


På torsdag fyller Sture 89 och vi gratulerade honom i förskott när vi ändå sågs.


Mamma hade bett mig köpa present även från henne och det uppskattades.


Man blir aldrig för gammal för paket!


En bok och en påskkyckling med godsaker!


Joo, Sture fick också godis... Han älskar sötsaker!


Sedan anlände gästerna och först ut var lillasyster Norma.


Och här kom kusinen Steve med sin Berith för att gratulera!


Systrarnas äkta hälfter Totte, Curt och Görre.


Syster Bibbi, Steve och Ulf.
 

När syskonen från Mora träffas blir det mycket skratt och sång. Idag var stämningen på topp!


Och Johans farmor Miriam kom också för att fira!

Glada miner hos jubilarerna! 

Det blev en fin dag där Ulf och Berith fixat varmkorv, fika och tårtor. Bra jobbat! Jag avvek dock tidigare för att åka hem och vila. Har sovit en stund så jag lär väl vara vaken i natt men huvudvärken tilltog och då är det bara att lägga sig. Hoppas att jag känner mig piggare imorrn!