Ingenting...

Jag  behöver inte mycket för att vara nöjd den här tiden på året... Sooool, en bra bok och långpromenad räcker långt! 
 

Glad ända in i själen av det här fantastiska ljuset!
 
Kul är det naturligtvis också att kroppen funkar. Jag fortsätter att gå en sväng varje dag och på måndag är det dags för ett härligt pass hos Anki i Kasamgaraget igen! För övrigt är det perfekt med promenader på vintern då man bara kan köra på sig en mössa och strunta i att fixa håret... 

Annars då? Jodå, det rullar på, jag läser böcker, slappar och lagar mat. Den senaste boken var enormt spännande så jag sträckläste sista halvan idag. Kommer som tips nästkommande tisdag! 
 

Annars är det mest sol och uteaktiviteter som gäller. Har städat upp husbilen och småfixat lite. Borde städa huset men ville verkligen inte vara inomhus.

"Vad bloggar du om idag?" frågar maken. Jag tittar på det magra innehållet på sidan och svarar "Just ingenting"... Haha! Kanske meningslöst att skriva då - men jag har ju ofta många järn i elden så det kan väl vara bra med variation när det är påskledigt.

Bara att njuta!

Ha en fin fortsättning på helgen alla så håller vi tummarna för ännu en fin dag imorrn fylld av "ingenting"!