Go'kväll och Go'morron!

Det blev en konstig vecka då jag var tvungen att tagga ned lite på grund av förkylningen - men en del roliga saker har jag ändå hunnit med. Den mest spännande var naturligtvis tisdagens Go'kväll i Umeå! Här är länk till programmet för dig som vill se våra boktips igen: Go'kväll

Så här pigg ser man bara ut när man varit på besök i sminklogen på SVT... Haha! Idag är det lite mer segt men jag börjar ändå att smått förbereda mig för en föreställningshelg i Umeå. 
 
Roligast i tisdags var att göra program tillsammans med fina Anna-Karin Ferm! 


Vi hade inte setts innan men var övertygade båda två om att vi skulle trivas ihop. Och det blev klockrent!

Jag gillar givetvis alla kollegor och tycker att det här är ett så roligt uppdrag. Två program återstår under våren och sedan tar programmet sommaruppehåll. Sköter jag mina kort rätt så får jag kanske fortsätta till hösten?
 

Och studiomannen Johan är inte bara en spjuver utan även systerson till den fantastiske Sture Karlsson från Övre Bäck som jag ju jobbade med under många år då vi tillsammans med Vuxenskolan gjorde "Kvarnspelet". Så kul!


Gäster i studion var Ida Östensson och Thor Rutgersson. De har skrivit en ny bok och jobbar hårt för att killar och män ska prata mer med varandra - om riktiga och viktiga saker.
 

"Allt vi inte pratar om" heter den och kanske är den perfekta presenten?
 

Hundexperten Barbro Börjesson var också på plats och gästen Anneli från Skellefteå hade med sig en Greyhound och en Wippet. 


Fotogeniqua killar!


Här lägger Heidi en sista hand vid Lindas läppar innan det är dags att köra igång!

Förutom detta har jag mest vilat, läst och faktiskt stuckit ut näsan varje dag för en promenad och lite sol!


Man blir laddad så fort den dyker upp! 


Helt fantastiskt har det också varit att följa SM-Veckan i TV och arrangörerna har gjort ett otroligt arbete! Allt flyter och hela Skellefteå sträcker på sig. Bra jobbat alla! Hade ju helst varit frisk och stått och hejat under dagens sprint men det fick bli soffan...

Ett jobbmöte och en härlig KASAM-träff har jag också varit med på så det blev inte så händelselöst som jag först trodde. Allt flyter på och jag har fått ett nytt arrangemang att fixa i höst. Kul!

Eftersom jag gillar att vara effektiv, och knappt kommer att ha någon tid över den här helgen, så säger jag redan nu go'morron! Vi ses i Umeå på Elite Hotel Mimer! Tjingeling!