Snöööööööö - och regn?

Det bara öser ned - och vi skottar. Försöker hinna undan massor med jobb men tycker det är skönt att också få frisk luft. Maken skämmer bort mig så jag får hugga som en kobra för att hinna ut och få lite skottningsmotion. Haha! Men han drar också med mig på promenader och det är kanonbra! Vi har tänkt få ihop ett snitt på 4 km/dag det här året så det gäller att ligga i. 
 

Igår startade jag dagen med skottning och skulle precis bara ta en frisksportig selfie innan jag gick in. Tyvärr ställde jag samtidigt bort snösläden mot väggen och snön rasade från taket - rakt ner i nacken... Haha! Jag blev väldigt pigg på kuppen. Från -26 har det nu regnat idag och jag fattar inte vad som händer med vädret. 

Efter en heldag med pappersarbete var det underbart att få bli bjuden på middag och ljuvlig fisksoppa hos syrran. Dessutom hann jag kramas med mina fina syskonbarn och här är det Max som för dagen hade två svansar i sitt numera ganska långa hår! Söööööt! I bakgrunden står pappan som också hade svans - men han ville inte vara med på bild...
 
Härligt att få surra ikapp med fina Malin och nu känner jag mig laddad att ta mig an mer jobb och föreställningar. Nästa vecka är det rep i Umeå och sedan ska vi spela "Räkna med mord" i Lycksele och Boliden 2-3 februari. Ska bli såååå roligt!
 

Kom till Boliden 3 feb! Jag vet inte vem som arrangerar men gissar på Teaterföreningen. Har jag riktigt tur så kommer Suss för att hälsa på och hänga med. Längtar!
 
I februari ska jag ju spela i Umeå ett par helger också samt "Lyckligare nu" i Sörböle kyrka 9 feb. Planerar också möten och lite projektledning mellan varven. Nu börjar det roliga! :)