Proportioner?

Bra dagar med jobb och fortsatta promenader. Nu är det ju ingen värme och gårdagens snålblåst manade inte till några millånga svängar - men bättre den motion som blir av. Har gjort undan pappersarbete och även hälsat på mamma som naturligtvis ville bjuda på fika. Efter bullar och syltkakor kan man väl säga att det ändå var tur att jag kom mig ut på en prommis... Haha!

Träffade Kågis igår och vi började planera en ny liten produktion som jag ser fram emot att jobba med. Den här gången ska vi få med oss Peter Fjällström och det vore en kul trio! Återkommer om detta. Vi pratade också om "Lyckligare nu" och den ständiga aktualiteten. Till er som vill se den igen eller missat vår musikaliska monolog om alkoholism - kom till Sörbölekyrkan fredag 9 februari kl 18.00! Roligt att kyrkan ville arrangera och jag hoppas att det kommer stor publik.
 

Välkomna!
 
I övrigt funderar jag lite över proportioner. Jag har ju alltid gillat att ha kavaj men under de senaste åren är det som om armarna blivit kortare i samma takt som bröstens omfång ökat... Köper jag rätt storlek ser ärmarna ut att vara gjorda för en orangutang...
 
Rätt proportion? Haha!
 
Nej, jag vet mycket väl att jag borde gå ner några kilo så att jag kommer mig i rätt storlek - men igår lyckades jag med gott resultat sprätta upp och för hand korta ärmarna på en favorit som nu ska bli använd. Blev faktiskt lite imponerad över att jag var så ihärdig. Den kommer å andra sidan inte längre att passa någon orangutang, men det är väl smällar man får ta. Mina armar kommer ju knappast att bli längre även om jag går ner i vikt. 
 
 Nu måste jag jobba vidare. Lev och må alla fina!