Ny dag - nytt år!

Så har 2018 startat - med sovmorgon, skidor och backhoppning! Personligen var jag mest förtjust i det första... Haha! Känns ändå bra att börja ett nytt, oskrivet blad. Vad månde det här året ha i sitt sköte? Förmodligen lite mindre jobb men kanske mer upplevelser? Det känns som en bra ingång.


Igår piffade vi till oss och samlade oss för ett par mer och mindre lyckade selfiesar. Den här blev hyfsad så vi passar på att önska alla vi känner ett riktigt Gott Nytt År! 


Känns som om det är dags att kasta ut julen för att möta våren - även hemmavid.

Men igår kväll firade vi nyårsafton med goda vänner och hade en fantastisk kväll med supergod mat och många skratt!


Dukat och klart när vi anlände!


Bubbel och fantastiska snittar inledde kvällen!


Flickorna hade hakan på rätt ställe...


...och jag var inte ett dugg stor i käften! Som ni ser blev det spel och "Speak out" var bara hur roligt om helst! Vi beslöt oss för foto-förbud men en selfie där man är som vackrast måste man väl lägga ut... Haha!  Himmel vad vi fick skratta!


Desserten var ljuvlig och efter mer surr och spel var klockan plötsligt slagen.
 

Tack för ett fantastiskt 2017 och välkommen 2018!

Tackar också hela gänget för en supertrevlig kväll - och kul att vi dragit upp riktlinjerna för nästa års firande redan nu. Det gäller ju att planera i tid så att man kan vara spontan när den dagen kommer... 

Själv ska jag gapa lite mindre idag och laga en god middag så här Oskars sista kväll hemma. Det har varit så härligt att samla familjen men nu måste vardagen igång igen för oss alla. Vet inte riktigt hur året kommer att se ut för min del - men det har ju löst sig över förväntan sedan jag blev egen för tio år sedan så jag ser framtiden an med tillförsikt! Ny dag, nytt år, nya möjligheter!