Dags för återhämtning!

Summerar det föregående året som riktigt bra med många roliga upplevelser och fantastiskt trevliga jobbuppdrag! Nu är det dags att börja ladda för ett nytt år och hoppas att det ska bli lika roligt.

Så här i början av januari är det alltid som mest oroligt men jag vet att det mesta löser sig på bästa sätt. Bara att fortsätta vara glad och lite smågalen...


Så sant!

Under 2017 har jag hunnit med projektledningsuppdrag, spelat föreställningar, gjort flera resor, sett mycket bra teater och konserter och träffat så många fina människor!

I januari åkte jag och Kågis på en härlig turné i Norrbotten med "Lyckligare nu" och här i Hakkas fick vi också träffa underbara Anna Åsdell!

Februari besökte vi Cirkus i Stockholm och såg Ugglas bejublade show!
 

Mellan varven har det ätits (för?) många goda måltider...


Och Trump svor presidenteden... 

I februari kom också Mello till Skellefteå. Vi var givetvis där!
 
I början på mars hade vi premiär på "Darling Dorotea" på Västerbottensteatern och det blev två månader fyllda av föreställningar med en härlig ensemble!

På Littfest i Umeå inleddes mitt läsande år som en av länets förebilder och det har varit otroligt roligt! Här kamperade jag med bl a Sverker Olofsson.

Galet god lax...

Och såå roligt att få dela scen med Micke och de andra skådisarna på Västerbottensteatern!

I slutet av april inleddes också mitt projektledaruppdrag för Matfesten i Skellefteå. Det blev hektiskt men väldigt roligt! 

Äta har ju alltid varit min grej... Haha!

Till påsk kom också båda barnen hem! Det bästa!

I maj åkte jag och maken till Kroatien och hade en magisk vecka!

Lilla mamma fyllde 80 och vi ordnade stort kalas!

Härligt att få samla syskonen på bild!

I juni hann vi med en tur till Göteborg och fick träffas hela familjen!

Och en och annan mysig tjejträff har vi också haft! Här med Tina, Karin och Cissi.

I juni firade vi svärfars Krondiamantbröllopsdag!


Och juli började på bästa sätt med mitt stora projekt tillsammans med Nordic Light och mina kamrater Jögga och Pär!

Samuel var också med... :)

Kort med glad semester i husbilen till bl a Göteborg!

Fina dagar med finaste flickan!

Härlig utflyktsdag till Gåsören med bästa gänget väntade när vi kom hem!

Sommartårta med Max och My!

Utflykt till Avan med maken och hans släktingar.

Och i slutet av augusti var det dags att dra igång Matfesten på allvar med de här finingarna!

Sommarjazz med de här sköningarna!

Och finaste Oskar bestämde sig för att byta jobb och flytta till Stockholm!

Matfest med strålande väder!


Fick en del kritik mitt i all glädje men fortsatte att vara positiv!

Hundpromenerade Rex!

Och samlade familjen igen i Stockholm när vi flyttade sonen!

Magisk invigning av nya fontänplatsen hemma i Skellefteå!

Debut i SVT:s Go'kväll som boktipsare! 

Och en helt underbar träningsresa till Kreta med fina Anna! Ja, september blev verkligen en händelserik månad.

I oktober firade vi Annas 50-årsdag!

Fick träffa Suss och Åsa när vi åkte med Peter och Sara till Piteå och såg deras starka föreställning!

Mera Go'kväll - här med Agneta Norrgård!

Mera musik med Anna när det var schlagerkonsert på Nordanå!

Härlig kväll på Nordanå med Zonta och deras modevisning. Kerstin var den sötaste modellen!

ABBA-helg med bästa gänget!

Mamma Mia vilken trevlig kväll!

Champions of rock på ladan här hemma!

76:e föreställningen av "Lyckligare nu" på Västerbottensteatern! Och fler ska det bli Kågis!


November tillbringade jag mest i Umeå där jag repeterade "Räkna med mord" på Profilteatern. Såå roligt!


Premiär med det här härliga gänget!

Och jag får vara Frida Kahlo!


Dansteater hemma i Skellefteå med syskonbarnen! 

Biblioteksbesök i Holmsund!

Mysiga musikrep med finingarna i "Tillsammans"!

Och föreställning!

Himmel vilken fin kväll det blev! Nu laddar vi för en ny version 2018.

December och julen har ju rullat alldeles nyligen och nu är det bara att ladda om för det här året. I måndags kände jag att det skulle börja bra:

Haha! Ja, det blir roligt hur man än gör det.
 
Lev och må alla - nu ska jag ägna den kommande veckan åt återhämtning och uppladdning. Vi ses när vi ses! :)