Hoppfullt!

En fin kväll igår! Vi hade blivit inbjudna att spela i Sörböle kyrka och det är första gången som "Lyckligare nu" hittar den här typen av spelplats. Det fungerade alldeles utmärkt och det var också jätteroligt att träffa prästen Åke Hägglund som är en gammal revykollega. 
 
Här är jag och min bästa kollega, spjuvern Mattias Kågström, laddade innan föreställning!
 

Vi spelade i kyrksalen och det blev så fullsatt att de fick ställa ut extrastolar. Så kul!

Och det var väldigt fin publik. Roligt att träffa många gamla bekanta och fint att mamma också äntligen fick se föreställningen. Jag var mest orolig för henne och hon var helt klart tagen efteråt... Men jag har hälsat på henne idag och då kändes det bättre. Jag berättar ju om saker jag verkligen inte är stolt över och det var en ganska tuff resa innan jag slutligen blev nykter. Nu tipsade jag mamma om att inte grubbla mer på det som varit utan fokusera på livet här och nu som ju är toppen!

Tack till alla er som kom med lovord, frågor och synpunkter! Det är viktigt för mig att visa att det går att komma tillbaka och sprida lite hopp. Nästa föreställning blir i Umeå 17 april (nytt datum) på Profilteatern! Biljetter bokar ni här: Biljettcentrum


Idag har jag inte gjort många knop - men unnade mig en promenad i solen innan jag åkte till mamma. Jag fortsätter mina dagliga rundor och det är ju bara för härligt att ha kommit igång! 

Nu ska jag laga torsktungor till middag. Blir spännande!