Frostigt men vackert!

Ledig dag! Då ska man väl göra undan en massa jobb? Näääeee... Jag ämnar ägna hela dagen åt att må gott! Det var nog mer än -20 i morse och då valde jag helt enkelt att dricka ett par koppar kaffe och sedan somna om. Skönt!

Men promenaddjävulen i mig drog sedan igång så jag klädde mig väl och gick några raska kilometer. Jag hade ju gott sällskap:
 

Solen! Allt blir liksom lite lättare då.

Känner mig ändå nöjd med mig själv och har fått både ljus och frisk luft. Det behövs. Ska nog kravla mig iväg till träning också i Kasamgaraget ikväll då Anki är tillbaka. Imorrn får vi väl se om jag kan röra mig över huvud taget... Haha!

Nu sitter jag och försöker strukturera upp vilka åtaganden jag har under året så att jag tar på mig lagom mycket. Det är alltid en knepig avvägning då man också måste få in pengar. Tänk så enkelt allt vore annars? Sol och en rejäl inkomst skulle rädda mig lång tid framöver... Haha! Men jag klagar absolut inte. Jag har ett bra liv och imorrn är det dags för SVT och Go'kväll igen! Det blir jag och Ingalill Mosander som tipsar om böcker och jag känner mig sååå inspirerad. 
 
Sköt om er i kylan!