Boktips och sol!

Igår blev det TV-sändning i Go'kväll igen och det är som vanligt väldigt roligt och inspirerande! Jag får chansen att träffa så många roliga människor och läsa så många braaaa böcker! 
 

Att bli omhändertagen i sminket av bästa tjejerna är heller inte fel. Därför kan man ta så här piffiga selfies. Jo, det gäller att passa på! Haha!


Här preppar vi i studion och Ingemar försöker sätta på mig myggan medan vi slamsar lite... Kände mig trygg i sällskap av programledaren Inger Ljung och CG Karlsson har ju varit med som bok- och filmtipsare i nästan 20 år! 


Studiomannen Johan är en glad prick och bryter sig gärna in i våra bilder. Ja, ni ser att jag bytte till blå brillor... Det är ju mina favoritsmycken!


Här tog någon en bild medan vi samlade ihop oss innan sändning.


Det var full rulle i studion med gästen Amanda som skrivit en bok och Camilla som har 15 Siberian Huskys därhemma - men som tur var följde bara två med in i studion. 


Hundexperten Barbro fick hålla flockledaren Pahana som var oerhört livlig - men jag fick lära mig att det här är en väldigt social ras som verkligen gillar att umgås.  


Ja, det är Inger också... Och lite crazy!


Mycket prat, många skratt, lite bus, några böcker och vips var vi klara! Stort Tack för ännu en fin dag i Umeå! Jag trivs som fisken och ser redan fram emot nästa program som blir 20 mars.

Nu tar jag med en ny bok på resan till London men jag tror att vi kanske kommer att få fullt upp med annat när vi åker hela familjen. Håller tummarna för att snöovädret runt Stockholm avtar så att vi kan flyga som det är tänkt. Det blir shopping, promenader, musikal - och såklart fotboll när maken får bestämma. Tottenham möter Huddersfield på Wembley på lördag och vi är på plats. 

Här hemma har det annars varit jobb och promenader. Har fått till dagliga vanor som jag gillar skarpt - särskilt när vårsolen lyser så här fint!