Soligt kalas och nya möjligheter!

Någon vinst borta mot Djurgården blev det inte och hade jag tänkt mig för skulle jag ha kollat almanackan för 7 april...

...innan matchen. Alltid rätt!

Idag skriver den "Jag har fler drömmar än verkligheten kan förstöra!" så jag har goda förhoppningar inför kvällens match - och naturligtvis livet i stort. Allt är möjligt! :)

Förutom långa promenader, läsning i solen (Go'kväll både imorrn och nästa tisdag!) och gooood torsk med brynt smör så har jag jobbat lite i helgen och varit på ett soligt och fint kalas för My som blir nio år den här veckan! Vart tog tiden vägen?

Här fyllde hon tre... och det känns som igår!


Och nu blir finaste stortjejen nio! Vi gratulerade med paket och sång och här fixar pappan ljusen på tårtan.


Och alla ljusen blev utblåsta så önskningarna kommer att slå in! 

Lillebror Max ville också ta bilder men hade inte lika tur med uppslutningen:


Ingen My...


Och ingen faster Fanny... 


Men här fick han med både mormor, mamma, farmor och farfar!


Vädret var ju helt underbart så vi avslutade med en stund i solen och till och med mamma, som brukar vara frusen, njöt i värmen!


Sötaste Max hade fullt upp med alla traktorer som nu skulle skotta snö - men lillspjuvern fastnade på bild ändå.

Tusen tack för fantastiskt fika, tårta, kramar och en härlig eftermiddag med alla fina i Huset på Höjden! Idag blir det mindre tårta och mer träning. Men först lite jobb...