Måndagsmys i Kåge!

Igår spelade vi vår 79:e föreställning av "Lyckligare nu" och det blev en sån mysig kväll på Biblioteket i Kåge som arrangerade. Intresserad och lyssnande publik som också ställde fina frågor efteråt! Jag blir helt varm i hjärtat av det gensvar vi får vart vi än kommer. Stort Tack!
 
 
Varm i hjärtat blir man också av att få turnera och spela med den här charmiga och duktiga spjuvern! Mattias Kågström är en klippa och så fin att ha som medspelare och sidekick. Massor med kärlek!

Nu ska vi hitta på nya gemensamma projekt men kommer att fortsätta spela Lyckligare nu åtminstone tills vi nått 100... Inte år, men föreställningar! Kanske får vi till ett 80:årsjubileum innan sommaren?

Idag är det riktigt surväder ute men jag har ändå varit ute på en intervallrunda. Man kan väl kalla det så när man inte orkar springa hela vägen? Haha! För mig tar luften slut så jag går mest i rask takt men springer vissa bitar (när det inte är någon människa i närheten... haha!). Den bästa träningen är fortfarande den som blir av!

Ikväll ska jag träffa styrelsen för Matfesten igen och kanske kan vi hitta nya former för arrangemanget nästa år. Den här hösten tar festen en paus och vi kommer att genomföra ett grundläggande arbete för att se hur vi kan utveckla och hitta nya finansiärer. Att göra arrangemang utan tillskott i kassan är väldigt svårt - och särskilt tråkigt blir det när så många är kritiska. Alla föreningar måste ha rätt till förändring och utveckling. Den som klagar kan ju faktiskt arrangera en egen festival. Det är bara att ösa på med ideellt arbete!
 
Resten av veckan lär gå snabbt då jag ska hinna träffa Åsa och även föreläsa på entreprenörsutbildningen No Plan B som vill att jag ska prata om mig själv och mitt företagande. Spännande! Dessutom ska jag träffa alla fina kvinnor i hälsogruppen Kasam imorrn och vi ska pyssla tillsammans. Det blir garanterat en rolig kväll fylld av skratt och positiva möten!
 
Ha det fint alla!