Söööötaste!

Idag är jag tillbaka i vardagslunken men har ändå förgyllt dagen på lite olika sätt. Började med att klippa mig hos bästa Sara och den röda färgen är nu på plats igen. 
 

Känns lite piggare än grårandigt... 

Åkte sedan en sväng till mamma som fått tråkigt besked idag då hennes svägerska Laila avlidit. Så ledsamt! Vi har väl inte setts så ofta de senaste åren men Laila var så en så varm person och alltid en glädje att träffa. På något sätt inbillar man sig att alla ska leva för evigt men tyvärr är det ju inte så... Våra tankar går till Erik och pojkarna med familjer. Hoppas vi ses snart så vi får krama om er alla!

När jag ändå var ute och rörde på mig svängde jag förbi Sofia Andersson Lundberg som jag inte träffat sedan hon blev mamma till en supersöt tjej!


Freja... Ett riktigt charmtroll som istället för att somna ligger och smilar upp sig för alla! Jo, jag hann även hålla henne en stund och vi gapade tillsammans. Hon gillar det. Kanske blir hon lika pratglad som sin mor? Hon är dock lik både Sofia och Jens och det verkar vara en lysande kombo!
 
Vi ska ses mer framöver och kanske blir Sofia också gäst i vårt arrrangemang 9 december? Ja, kan inte Sofia så har säkert Freja massor med saker att berätta! Ska förbereda en del saker nu men boka gärna in datumet på Nordanåteatern. Det blir en kväll att minnas!