Familjen!

Vilken härlig helg det blev! Först fick vi hjälpa Oskar att komma i ordning i lägenheten och igår gick grabbarna på ölmässa. Jag tog istället en tur på stan med härligt sällskap:


Finaste Emilia anslöt från Göteborg så nu är familjen komplett! Det är ju det bästa jag vet... <3

Och är familjen samlad ska det tas ny gruppbild. Jag har ju plågat dem ett antal gånger på Emilias balkong i Göteborg och nu var det dags att testa Oskars i Solna. Jag gick ut för att testa ljuset med en selfie...


...och fick snabbt galet sällskap... Haha! Man hittar mycket i kameran när man laddar upp bilder.


Här då? Nej, då har Oskar gömt sig...


Nu då? Nära, men jag tycker ju att barnen ska synas ordentligt...

Bara att vika ner sig till förmån för de finaste. Tack för att ni står ut. Underbart att få rå om er en hel helg! <3
 
Efter frukost gick vi en prommis till Mall of Scandinavia - bra läge på Oskars nya boende. Nära till både Friends Arena och shopping.
 
Mmm... Man känner sig hemma direkt! 
 
Det  blev en bra runda men gallerior är inte riktigt min favorit - varmt och mycket folk. Men vi fick med oss var sin påse så nu varvar vi ned med blogg (jag) och fotboll på TV (övriga). Man behöver inte så mycket happenings när man får vara med de finaste! 
 
Imorrn blir det en tur till Fotografiska och sedan vänder vi hemåt. Önskar Oskar lycka till med nya jobbet på måndag och själv ska jag till Biblioteket i Norsjö och prata böcker och P-O Enquist. Blir trevligt det också!