Jobb och eftersittning

Bra dag på jobbet och den här gången tog jag som tur var på mig mössan innan jag morgonpromenerade. Det har regnat halva dagen och jag får nog ta med mig ett paraply nästa vecka. Satt uppe lite länge igår och började jobba med en trycksak som ska vara med i föreställningen. Jag behöver verkligen inte göra det men jag har ju lust att gå "all in" när jag börjar med något och det här är så kul.
 
Den fjärde skådespelaren i gänget är Lina Hognert som gör rektorn på den skola där mordgåtan utspelas. Vad som händer och vem som är skyldig kommer vi dock inte att avslöja. Premiärdagarna på nya Hotel Mimer i Umeå 24-25 november är redan utsålda så ni som inte bokat får vänta till våren.

Ser också att det börjar rulla på med biljettförsäljningen till "Tillsammans" så ni som inte bokat bör ta chansen! Biljetter
 

I afton avslutade vi dagen med att gå på Bishops för lite After Work. Det är kul att få tid att bara surra om annat också med det här trevliga gänget!
 
Nu har jag redan landat i sängen med datorn och ska fortsätta jobba en stund innan det är dags att knyta sig. Jag tycker ju att det är skönt att bara vara i min egen bubbla ett tag men nu längtar jag också efter att åka hem imorrn!