Det blir nog bra...

Tittar tillbaka på ännu en trevlig kväll på biblioteket - den här gången hemma i Skellefteå. Utmärkta litteraturkritikern Therese Eriksson var min samtalspartner och hon är bara såååå bra! Smart och påläst med frågor som leder till vidare reflektioner. Det var ingen stor publik men ni som var där tillförde mycket! Tusen tack för igår alla!
 

Jag gillar miljön - även om mitt röstläge kanske inte riktigt är gjort för bibliotek... Haha! Ja, förutom då det är tänkt att jag ska prata. 


Och det är alltid fint att gå genom det här fantastiska konstverket! 

Det blev en fin kväll och idag har jag gjort undan en del pappersjobb och skrivit mer text till vår show 9 december. Fattar inte var dagen tog vägen och om jag hann tillräckligt mycket men jag vet ju att det är en ny dag imorrn och att det mesta ändå kommer att ordna sig. Jag är ju omgiven av vänner och det här kommer att bli en mysig, musikalisk, men julbefriad uppesittarkväll värd att vara med på!

Jag faller in i makens text på blomlådan som nu fått vinterljus: Det blir nog bra!