Bra repdag!

Härlig repdag med roligt spånande kring rollfigurer och intriger. Själva föreställningen ska ju spelas och improviseras i restaurangmiljö där gästerna också blir lite delaktiga. Man får också gissa på vem som kan ha begått det brott vi lyfter upp. Vad det gäller får ni veta mer om när det är dags... Spänningen ska vara lite oliiiidlig! 


Började dagen med att promenera till teatern och det var skönt med frisk luft även om det råkade regna. Nu har jag ju fått rapport hemifrån om snö så jag ska inte klaga.
 

Det blev en intensiv dag med många idéer och Tobias Morin är den av skådespelarna som också skriver manus. Det blir jättebra och den här mordgåtan är förlagd till skolmiljö där alla kan känna igen sig.


Janne Karlsson gör en av rollerna och Lina Hognert en annan. Nu råkade hon vara borta på eftermiddagen men jag får ta bilder av henne imorrn. Det är i alla fall ett roligt gäng och jag trivs på teatern!

Dessutom är Ulla Karlsson scenograf och henne har jag ju arbetat med tidigare. Om hon bestämmer att jag ska vara klädd i kroppsstrumpa eller något alltför missklädsamt måste jag kanske justera vår relation men än så länge är det lugnt... Haha! Hon fyller dessutom år idag och vi har fått tårta - två gånger... Gött!
 
På hemvägen gick jag genom tunneln vid järnvägen och fick äntligen se Sara Lidmans uttryck irl. Jag älskar det!

Nu väntar en ny rolig dag imorrn. Känns bra!