Uterumstider!

Idag har jag försökt hinna ikapp här hemma men ändå bara göra saker som jag själv vill. Har njutit av det vackra vädret, hängt ut tvätt, städat badrummet, packat upp väskan och storstädat uterummet för en säsongsfinal ikväll. Lovey!
 

Det är inget exklusivt utrymme men ändå sommarens bästa rum! Jag blir så glad över rena fönster och det här fantastiska ljuset. Fick så mycket energi när jag var klar att jag nu också skrivit en projektrapport klar och bloggar några rader innan jag ställer bort datorn. 

I övrigt så hittade jag några fina vaser i Leva och Bo som jag läste hos Sara när hon färgade mitt hår igår. Riktigt snygga! 


Man kanske skulle önska sig en när man fyller år? Eller varför inte tre? Haha!
 
Till min syster så kommer slutligen ett internt skämt:



Vi missade ett givet TV-program igår. Eller vad säger du? ;)
 
Nåja, nu blir det grillade hamburgare och torsdagsmyyyyyyys! Trevlig helg på er alla!