Semester!

En hel vecka har gått sedan jag bloggade sist och det är sannerligen inte så vanligt. Jag har jobbat ett par dagar med att avsluta det stora arrangemanget men sedan i onsdags har jag bara varit ledig! Ja, jag har lite jobbabstinens så idag satte jag mig och uppdaterade hemsidan... Nu kan man i alla fall se vad jag gjort under våren och vad som händer i höst. http://monicalindgren.com 
 
Ska vara ledig ett par veckor till men under tiden ska jag faktiskt förbereda ett 70-årsjubileum för IVAB i Piteå som jag ska göra tillsammans med sångpedagogen Mirjana Petrova. Ska bli jätteroligt men jag undrar hur jag tänker när jag planerar så här? Sedan drar Matfesten igång och jag har ägnat några timmar åt den också under de senaste dagarna. Vissa projekt är svåra att ta semester ifrån. 

MEN. I mitten på september åker jag på träningsresa till Kreta! Det går bra att jobba mycket om man vet att det kommer något roligt efteråt. Jag och fina kompisen Anna ska åka och må gott på ett spa-hotell i Kolymbari...

Det ser inte tråkigt ut... Och naturligtvis hoppas vi på sol och härlig träning tillsammans med Anita och Anneli!
 
Kreta... Har faktiskt aldrig varit till Grekland så det är hög tid.
 
Men nu ska jag återgå till den svenska semestern och återkommer när jag har något roligt att berätta! Lev och må alla fina!