Plus 26!

Lite svalare igår förmiddag och jag blev lite rädd att det kanske skulle komma sämre väder. Min privata väderspåman (Ulf) har sagt att det kommer att mulna på i slutet på veckan och han brukar ha rätt. Nu vände det och solen kom och sken på oss hela eftermiddagen! Ljuvligt att bara ligga på terassen och göra ingentiiiiiing!
 

Överraskade sedan mig själv med att ta en löprunda. Ja, det låter spänstigare än det är men det är bara såååå härligt att starta med att springa i nedförsbacke i två kilometer! Äntligen har jag också bra fart! Haha! 

Fick gå en del tillbaka men avsluta med att springa trappor. Nöjd ändå över att komma mig ut. Bästa träningen är ju den som blir av!


Lite senare hade vi fräschat upp oss och vinkade hej då till en lite febrig Åsa för att gå ut och äta. Tråkigt att hon inte är riktigt frisk men hon har sovit mycket och är betydligt piggare idag! Själv snörvlar jag men det verkar inte bli värre än så.


Jag och Mie hamnade på en rätt mysig restaurang där förrätten med getostfyllda filodegsrullar och svart honung var bäst. Gott! 

Ja, vi hann shoppa lite också även om det är otroligt jobbigt att gå i butiker där det vandrar en person två centimeter bakom och säger "very nice" om varenda sak man råkar pilla på.... Tur att vi hittade ett Mango.

Idag har värmen varit på vår sida och 26 grader är inte fy skam! En helt magisk dag där vi legat på terassen, lagat lunch här hemma och bara njutit av sol, lättja och ledighet.

Och tro det eller ej - jag tog en runda även i afton även om den blev kortare. Skönt att bli svettig genom att röra på sig och inte bara genom att ligga stilla... Haha!
 
Nu är det lugnt här, tjejerna vilar och vi ska väl snygga till oss och gå ut för att få oss lite mat! Precis lagom ansträngande. Kram på er alla därhemma! Vi har det toppen!