På väg!

Det sägs ju att livet är en resa och jag är definitivt på väg mot en ny station! Har fått en hel del jobb att ta tag i och dessutom äntligen kommit igång med träningen... Det behövs! 



Söndag blev en skön dag där jag både jobbade lite och slappade mycket. Hann även med en skön prommis med finaste Anna och där bestämde vi oss också för att åka på Hälsoresa i höst tillsammans med Anita Wallberg och Anneli Nygren! Såååå roligt att du följer med mig!

Den här gången går resan till Kreta och jag tycker att det ser heeeelt ok ut! Nu ska vi bara längta lite!

Ja, jag bokar kanske onödigt mycket resor men det har visat sig vara det perfekta sättet att koppla av och koppla bort. Jag kan alltid ta med mig jobb men försöker att inte göra det. Jag vill ha sol, mycket promenader - och under den här resan också ett och annat träningspass. Det blir helt underbart!

Idag hann jag med ett träningspass med Anki och all annan tid har jag ägnat åt att uppdatera hemsidan... Ja, det ska ju inte ta en hel dag men jag behövde byta ut bilder och skriva in ny text och lite arkivmaterial.

Tyvärr hängde sig sidan ett par gånger (typiskt?), internet dog mitt i och plötsligt försvann en halv sida... Gggrrrr... Jag var nära att gå i taket men valde att istället att åka och träna. Klokt! Ikväll har jag fixat klart med ny energi och nu blir det dusch och sängen.
 

Känns plötsligt som om jag är på väg till en ljusare plats! Det är ju så att de känslor man göder frodas - och nu väljer jag att må bra! 

När jag valde och letade bilder till hemsidan kom jag dessutom över den här helt underbara från ett träningspass utomhus med Anki. Mitt under brinnande aktivitet öppnade sig himlen och vi valde att fortsätta...
 
Hahaha! Herregud så blöta vi blev - och vad vi skrattade! Ett underbart träningsminne som jag tar med mig på resan. Ja, den genom livet alltså! Det gäller att samla på sig så mycket roligheter som möjligt.
 
Sov gott alla glada!