Glädjeskutt!

Man blir glad när kroppen fungerar! Även idag blev det en promenad i snömodden - lite jobbigt men ändå såååå roligt att känna att foten funkar. Nu blir det fler!
 

Ja, ni ser ju. Rufsig och lite svettig men glad!

Det behövs kanske inte så mycket för att jag ska känna mig glad. Har just lagat middag och hittade Oskars kvarglömda Srirachasås i kylen - så gooood hetta. Måste nog köpa en ny till honom för den här kommer definitivt att bli uppäten... Tacksam över att barnen för in nya matvaror.

Annars har jag jobbat på och det har också gått bra. Har avverkat lite planering av ett par kommande projekt och nu tänkte jag kanske börja med ett tredje - eller möjligen slänga mig i soffan. Det är inte dumt det heller. Jag är ju spelledig även imorrn så jag hinner. Känns lite lyxigt med tre lediga dagar men jag behövde verkligen tiden till att komma ifatt med annat. 

Tittade på gårdagens almanacka och inser att jag nog motionerar ganska ofta... Haha!
 
Nu ska ni inte tro att jag drabbats av hybris. Jag har nog mina sämmerdagar jag också men när jag är glad är det inte svårt att gå "all in"! Önskar er alla en fin söndagkväll!