Äntligen helg!

Tre föreställningskvällar senare är jag tillbaka hemma i soffan för ett par dagars helgledigt - åtminstone från Darling Dorotea. Jag har ju lite annat pyssel att ta hand om också. Men det har varit fantastiska dagar med härlig publik. Tack alla fina!


Toodelidoo! Som mediakonsult kan man t o m ta selfies på scenen - mest för att se att baskern sitter som den ska. 


Jag hinner också ta lite bilder av mina fina kollegor som här håller på att mäta ut bästa platsen för den nya huvudstaden.

Igår avslutade en del av oss (som orkade) med en middag ute på stan. Jag har längtat efter att besöka Stadskällaren igen och igår fick vi också bord!


Så glad, och framför allt väldigt hungrig!


Fina kollegor vid det runda bordet; Gunnar och EvaMaria!


"Pluck" och Gunnars fru Eva!


Adrian och David!

Ja, alla såg väldigt avslappnade ut men i de lugnaste vatten:

Crazy people! Haha! 

Det blev en supertrevlig kväll med mycket prat och massor med underbar mat!
 

Ljuvlig röding!


Smarrig variation på sötpotatis!


Magisk råbiff på lamm med timjanmajonnäs!

Och en bakad choklad med cavasorbet till dessert! Mums!  Tack hela gänget för härligt sällskap! 
 
Jag blev inte ute så länge då arbetsdagarna tar ut sin rätt. Jag har ju som tur är god sömn och det är en stor tillgång när det är mycket jobb. Nu väntar Mästarnas mästare och sängen!