Träning, sol och mat!

Underbara dagar med fantastiska människor! Det blir inte mycket substans i mina blogginlägg - men så är jag ju också här på semester!


Torsdag kväll gick vi ut och åt - såklart ihopmatchade... Trevlig men lite blåsig kväll på en uteservering. Man behöver en kofta den här tiden på året.


Fredag morgon startade vi med yoga och sedan höll Anita en föreläsning om tarmen. Lagom kul tänker ni, men vi älskar skitsnack! Haha!


Här ser man att Anita också gör det... 


En ödla stannade och lyssnade uppmärksamt...


Därefter var det havet som gällde - och till lunch vattengymnastik!


Anneli kastar sig ut!


Här ser ni våra "fröknar" i full aktion! Lite konstiga färger på bilderna men jag satt ute i solen och drog till dem och det är kanske inte att rekommendera. Man ser inget...
 

Starka tjejer gör bra grejer!


Finaste Anki efter armhävningarna!


Och gladaste Martinsons tog i så det knakade!


De skrattar också oerhört gott!


Finaste Mie och fruktbåten!


Anita med Anneli för ögonen!


Mie igen! Jag har fått umgås med så fantastiska kamrater! 


Jag gillar roliga stenar. Här en döskalle!


Och ET? Lite harmynt?

Igår afton körde vi ett pass cirkelträning. Jag råkade också mynta att jag älskar cirkelträning... Var fick jag det ifrån? Haha! 


Nåja, det var riktigt roligt och här instruerar Anneli!


Och här Anita!


Hela galna gänget!


Här med vår "Music man" som fixade ljudanläggningen!


Men hallå?! Kom ni er bara till baren flickor? Skönt ändå att se att ni fick på er träningskläderna... Nästa år blir det tydligen Tjejmilen - om företaget bjuder...


Härligt surr på After Training!


Och så avslutade vi med att dressa upp oss och jag tog på en av klänningarna jag fyndat!


Vi åkte taxi upp till bergen för att gå den lokala gourmetrestaurangen Jeny och äta en femrätters! Nu orkar jag inte skriva vad allting var men ni får bilderna - och det var supergott!


Starter!


Ost!


Fisk! Min favorit...


Anka och Vaktel!


Hjortfilé!


Och rödvinskokt päron med lavendel och glass... 


En kalaskväll!
 
Idag har solen varit på sitt allra bästa humör och förutom ett pass cirkelträning i poolen så har vi legat på stranden och bara mått gott. 
 
Imorrn bitti åker vi hem så pass på! Tack alla fina för en underbar Hälsoresa! Extra plus givetvis till Anita och Anneli som fixat allt och tränat oss i superform!