Partyfix!

Idag styrde jag kosan norrut för en festfixardag i Piteå inför Åsas 50-årsfirande! Allt går fint när Knasen är med på tåget.


Vi kommer bra överens och nu ska jag snart krypa i säng efter en dag med stök och pyssel. Känns jättebra och kommer att bli en kalaskväll! Runt Åsa finns massor med goa' släktingar och vänner som både hjälper till och är glada, roliga och sociala genier. Kan det bli bättre?
 

Här är det syrrorna Barbro och Mona, som också jobbat idag, samt Monas son Göran och hans Malin! 


En farmor busar med barnbarnen!


En kär kollega monterar tekniken! 


Ola och Åsa! Är så glad att de hittade varandra... Gulle!


Jag och Barbro fixar tyger och annat tjoller. 
 

Här har Olas son Magnus också anlänt och vi fick en kinamatsbuffé till middag. Så gott! 

Det dyker upp godingar hela tiden och nästa kille kan man ju nästan äta upp...


Valter... Mormors älskling!


Så fina!


Valter ställde in medhörningen, busade och mätte upp lite saker. Han har börjat prata rätt mycket och det är så kul.


Fina mamman Linda-Marie var självklart också med!

Men det är som man säger; Små barn och djur ska man aldrig släppa in på scenen... De tar AlL fokus! Haha! När Valter anlänt har man svårt att fokusera på något annat än "blomma" och "mormor" och "sitta"... Det blir magi av allt!
 
Tack för en fin dag, härligt sällskap och all god mat jag bjudits på! Nu ska jag krypa ner i sängen och sova som en prinsessa! Står på en parkering men känner mig inte särskilt ensam. Jag har ju Knasen...