Fem år igen...

Förr kunde jag skynda mig hem från en upplevelse bara för att hinna blogga om den... Det måste väl vara höjden av att INTE vara här och nu? Haha! Nu har jag fullt sjå med att småleva, jobba och motionera. Därför kommer inläggen lite mindre frekvent - men när jag fått upp farten i höst så ska nog det här också räta upp sig.
 
Jag håller på med roliga förberedelser då min bästa vän och kollega Åsa firar sin 50-årsdag i helgen. Känner mig hedrad över att få vara värdinna för kalaset och med alla hennes härliga vänner känns det som en enkel uppgift.
 
Ska bli så kul att få fira dig finaste Åsa! Ses imorrn för lite fix och trix! 

Det har varit en fin vecka. Jag har kommit igång med träningen och gårdagens pass gör just nu ont i hela kroppen... Och det är väl precis som det ska?


På avstånd, i halvmörker och lite oskarp - fit som fan va? Haha! Nåja, jag har just kommit igång...

Bästa helgen är jag fortfarande så glad över. Att få samla familjen är det bästa som finns och minst en helg varje sommar måste ses som obligatoriskt.


Så mycket kärlek, glädje och skön galenskap... Älskar er!


Våra familjebilder blir bara bättre och bättre... Haha!


Måndag natt kom vi i alla fall hem - sent p g a inställda flyg men vi har ju vant oss vid korta nätter...

Har försökt sova igen lite nu men igår träffades jag och Jögga för jobbmöte med kaffe på Espresso House. Där fick jag chansen att krama om både honom och en annan goding:

Elin Johansson! Denna otroliga tjej som gör oss skellefteåbor så stolta. Du är en sådan lysande stjärna och inspirerar verkligen - en förebild för både unga och gamla! Jag blir glad bara jag ser dig!  
 
Jag känner stor kärlek och omtanke om unga, starka tjejer/kvinnor som får saker att hända. Ni är så värdefulla både som ledare, "doers" och förebilder.
 
Om man frågar en femåring vad hon är bra på så svarar hon; Allt! Låt oss fortsätta vara femåringar hela livet!