Göttlabörg!

Jag är ju väldigt spontan... Så när Emilia ringde igår förmiddag och tyckte att jag skulle komma ner och hälsa på ett par dagar så funderade jag noga... i ungefär en kvart! Haha! Därför åkte jag ner ett par timmar senare och njuter nu av att få umgås och mysa ett par dagar med finaste flickan! 
 
Man får ju passa på så länge barnen vill att man ska komma. Snabb resa ner och när jag kom fram möttes jag av tre tjejer och god middag!
 

Älskade Emilia! Underbart att bara få vara med dig! <3


Fina kompisen Elin som både fixade mat och är en bra vän!


Och fina kompisen Belinda som också delar lägenhet med Elin. Nu kommer de här tjejerna upp till Skellefteå för att fira nyår och det ska bli så kul!

Jag stökar på och har bl a torkat fönster idag (lite vinster får man när mamma är här) och rensat avloppet. Det är min standardsyssla... Haha! 


Lite matlagning har det också blivit i hennes trevliga kök. Jag gillar tavlan!

Vi tog det soft på förmiddagen och gick sedan en promenad i det friska vädret. Det var kanske inte jättevarmt men man får öka farten. På vägen hem hittade vi också en teater alldeles i närheten.


Redbergsteatern som drivs av Studieförbundet Vuxenskolan! Måste ses!

Vi gick in och kikade runt och den här skulle passa min föreställning perfekt. Därför blev det ett besök på Vuxenskolan där jag pratade lite om ett gästspel eller en ren hyra av lokalen. Ska bli roligt att komma med "Lyckligare nu" till Göteborg och när jag nu fått upp ångan så kommer det också att bli av!
 
En bra och slapp dag där vi annars bara varit tillsammans här hemma. Jag har jobbat en del och Emilia har fått behövlig vila. Imorgon ska hon plugga igen och jag ska nog promenera mera - eller gå på stan? Ja, man vet aldrig. Blir här till söndag så jag tar det som det kommer!