Dagen före och efter...

Igår vaknade jag och var heeeelt slut redan innan jag börjat göra något. Hade sovit illa och mådde konstigt. Som tur var gav det med sig under dagen och när jag duschat och piffat till mig åkte jag till Scandic laddad till tänderna. Eller?
 

Kanske en aning förvirrad... Höll på att åka iväg till föreställning i bara slippers... Haha!
 

Men på plats med både kostym, scenografi och pausfika i ordning. 
 

Mycket publikplatser ifall det skulle komma stor publik - och bästa musikern på ingående:


Kågis! Laddad och inte ett dugg tveksam... Haha!

Nej, vi var nog rätt säkra på att vi skulle klara vår 67:e föreställning. Det är ju helt otroligt vad vi har fått spela tillsammans - och varje gång har det känts nytt och roligt! Vi tittar på varandra och bestämmer oss för att börja - och sedan går det som en dans. Jag trivs!

Och bäst när jag får jobba med fina och kompetenta människor som de här! Theresa är en lysande moderator och gjorde jobbet med glans även igår.

Hon ledde den efterföljande frågestunden med expertpanel på scenen och hjälpte publiken att få svar på sina frågor och funderingar. Stort Tack till alla experter som gjorde det här möjligt och till Nämden för folkhälsa som bjöd på kvällen. Det kom ingen jättepublik men ett 70-tal som trivdes och ställde intressanta frågor. 
 
Kom hem sent efter att ha packat ihop frukt och dryck som blivit över och sov sedan tio timmar! Det behövde jag nog för idag har jag känt mig utvilad. Åkte iväg till Stadsmissionen med det överblivna och blev glatt emottagen av alla fina människor.
 
Jobbat en del och packat lite då jag åker bort imorrn - men hann också med att få främmande ikväll av två snygga tjejer:
 

Här är nr 1! Gissa vem?


Alma Sommar Löwgren!


Himmel vad tiden gått fort. En stortjej som blir sju i december och alltså är född samma år som My. 


Och här är hennes fantastiska mamma Mia! Hon är också min sångfröken och den jag har att tacka för min trygghet på scenen när det gäller sång. Vilken pedagog! Nu ska jag och Åsa bjuda tillbaka och peppa henne under en kommande CellReset som vi hoppas kan vara ett bra sätt att minska värk. Vi håller alla tummar!

Och storasyrran hade inte glömt lillebror Ture! 
 
Kul att ni kom tjejer! Nu är packningen klar och Mellons andra delfinal snart klar. Då väntar sängen och imorrn Lilleström utanför Oslo! Ska bli kul!