Avslagen...

Om jag var på hugget igår så är det mer pyspunka idag. Sov länge och sedan ugglade jag i soffan i nattlinne tills vi fick främmande av gamla kompisen Urban som fördrev tiden med sonen tog skoterkörkort. Det är kul när folk man känner väl bara kommer förbi sådär och inte heller bryr sig om att man är helt rufsig.
 
Det blev lite kaffe, soffhäng och slalom. Kul att se dig! Snart möts vi igen då det är dags att fira hans sambo som träder in i vuxenlivet. Fast å andra sidan känner jag mig inte mer mogen efter 50 så det kan kvitta vilken ålder man har. Bra så länge man lever!
 
Mamma är kvar på lasarettet även om hon är betydligt piggare. Hon vill hem men stannar åtminstone tills imorrn då de har uteslutit magsjuka och tycker att hon plötsligt har väl lågt blodtryck. 
 
Om jag känner mig avslagen och seg idag så vill jag lyfta andra som är betydligt mer "påslagna". Här kommer hälsningar och massor med kramar till min bästis Åsa som nu blir sambo med sin Ola! Såååå värda!
 
Lycka till finingar! <3
 
Har inte riktigt klurat ut hur min roll blir i sammanhanget (och om jag har någon... haha!). Ulf har ju haft två fruar när Åsa och jag jobbar tillsammans så nu gissar jag att det är Olas tur... Ja, det har inte varit så komplicerat. Det har tidigare betytt att jag och Åsa sitter i köket med var sin dator och att Ulf sitter i TV-soffan och får se alla fotbollsmatcher i lugn och ro. En win-win!
 
Känns i alla fall jättekul och vi har mycket roligt vi ska dela framöver! Ha en fin kväll alla och heja Skellefteå AIK som nu möter HV71 i tredje matchen. Det här tar ni hem!