Går fint!

Det mesta flyter på precis som det ska och jag har fullt upp hela dagarna. Roliga uppdrag och trevliga möten med fina människor! Mitt enda problem är väl att sockersuget följer med det hektiska tempot så det blir en och annan dessert efter middagen. 
 
Sata-sockret. Jag vet ju att det inte är hälsosamt för mig, att jag får svårt att behålla vikten och att jag heller inte mår bra av det - men ändå är suget där. Att det ska vara så svårt att stå emot?!

Men det är synder jag får ta itu med under semestern - eller möjligen redan nu? Jag borde iofs hinna en långpromenad innan fotbollen... Har ju sett Island vinna och den glädjen är svår att slå - även om jag önskar Sverige det bästa!
 
Dagen har annars varit riktigt fin och jag hade turen att få ha frukostmöte på Espresso House och salladslunch utomhus med finaste Jögga och Pär!
 
Sååå fin och blå himmel och jag skiner ikapp med solen! Love it!
På eftermiddagen har jag jagat runt för att köpa in saker som fattas och jag tycker att jag borde vara färdig med den saken nu. Men vad säger jag? Börjar jag vara trött på att shoppa? Herregud... Haha!
 
Men promenader borde jag inte vara trött på så nu blir det en sådan! Jag tar till mig rubriken: Går fint! :)