Dag 4 - jobb och planering!

Nu är det snart dags! Tisdag och onsdag nästa vecka (2, 3/2 19.00)  ska jag äntligen få spela "Lyckligare nu" på Västerbottensteatern 19.00! Platser kvar just nu så boka! Biljetter
 
Jag har ju verkligen spelat mycket och nu blir det nog inte fler offentliga i Skellefteå. Trodde att det var över redan i höstas men intresset och efterfrågan håller i sig och nu åker vi ju också på en turné söderut senare i februari. Kul! 
 
Längtar efter att spela med bästa Kågis och måste börja plugga lite text så att allt sitter! 
 
Tills dess har jag annat att göra. Jag jobbar och dricker vatten, äter kokta, stekta, rörda ägg, dricker drinkar och ska precis inta en lunch med färsk torskfilé med smak av örter och lime. Ja, det låter gott men sedan smakar det kanske inte så mycket mer... Haha!
 
Har TV:n på där det pågår Konståkning just nu. Tycker att det är lite fint att se men en del låtar har fått dansbandstappning och det är mindre kul. Tror att Ke$ha skulle gråtit... Sedan saknar man Bengt Grive. Han skulle ha sagt att Slovakien, som just åkte, hade ett genomtänkt och vackert Askunge-tema och att hennes underbara klänning nog var blåbärsfilsblå... Själv tycker jag bara att det var ursnyggt! :)