Dag 2 - det rör på sig!

Det rullar på med cell-reseten! Nu har det gått två dagar och endast 26 återstår... Haha! Ja, det går riktigt bra, dryckerna är goda men maten lite smaklös utan salt - tur att jag gillar ägg. Utrensningen är på G och det enorma vätskeintaget gör också att jag får springa på toan rätt ofta (det här var kanske onödig information men jag lovar att skippa skitsnacket nu). Bra ändå att jag inte är på turné den här veckan. Man kan alltid hitta fördelar och vad är väl 28 dagar på ett liv? Jag vill ju leva och vara frisk lääääääänge! 
 
Har jobbat hela dagen med teaterplanering och tycker att jag kommit ganska långt inför möte som vi ska ha på fredag. Har också haft främmande av en annan som gick med rumpan bar (förlååååt, jag var tvungen...):
 

Rådjuret! Det bor i skogen här bredvid men jag har aldrig sett det själv. Maken upptäckte att det stod utanför fönstret men kameran låg längst ned i handväskan så det blev en usel bild. 

Och när jag smög ut på bron så skuttade det iväg! Ganska smidigt!
 
Ett annat trevligt avbrott i jobbet gjorde jag i afton då jag gick på Yin Yoga. Såååååå magiskt härligt och avslappnande! På vägen hem skulle jag skicka paket på Moröhallen och förstår nu hur små barn känner sig när godisdisken är placerad alldeles bredvid kassan... Bullar! Butterbullar, Wienerbröd, Croissanter, kanelsnäckor... Jag blev lite yr av den goda doften och tvingades skynda mig ut. Så enkelt ska jag inte trilla dit! En dag i taget så ska nog det här gå! Sov gott alla!