Framgångar!

Hemma igår för att ladda batterierna - eller säkerställa att jag inte skulle smitta någon. Tänkte mig en stund i solen, men den gick i moln... Tänkte mig sedan en promenad, men började med pappersarbete... och det tar ju aldrig slut.
 
Nöjd idag över att jag mår bra igen - men lite ledsen i ögat över att båda barnen nu åkt hem. Men vi ska ses snart igen och jag längtar redan! 
 
Hockey igår kväll och det blev så förnedrande för Luleå att jag lämnade soffan i tredje för att förbereda dagens jobb; mosaiksättning. Kände mig faktiskt riktigt peppad när jag vaknade!
 

Jag hade lagt ut plattorna för att kolla att det skulle stämma i slutet. Inte kul att dela de här små rackarna!
 
Maken tycker att det är självklart att det är jag som kaklar. Han tycker ju att jag är den som kacklar mest. Jag förstår då rent inte vad han menar med det...


Men efter ett par timmar var det bara att trycka till och inse att det var klart!

Fint tycker vi och inte så "smutsgrannt" som min mamma skulle ha sagt.

Nu fattas bara fogen men det måste vänta ett dygn. Ska jobba lite och gruva mig för kvällens hockey. Tror dock att Skellefteå grejar det här. Hoppas bara att de kan göra det snabbt så att man slipper få en hjärtinfarkt...
 
Jag må vara så lagom intresserad under året men jag håller mig ajour och missar aldrig ett slutspel. Det är så galet spännande! Kanske kallas jag framgångssupporter men det gör ingenting. Jag gillar ju framgångar! Haha!