Jobb, träning och föräldrafix!

Jag varvar nu mellan att jobba, röra på mig och fixa praktiska saker till föräldrarna. Går hyfsat alltihopa och jag tror personligen att det är mina träningsdagar som gör att det flyter på. Senaste veckan var jag igång varje dag så hösten har börjat bra med "Stride" på 360, SPYC/Yoga/Pulspass hos Anki på Kasamgaraget och promenader- och jag mår fint!

Ja, ni ser ju själva hur uppåt jag var när det var dags för arbetslunch! Eller var det bara för att jag blev bjuden? Haha!
 
Hade i alla fall ett jättebra möte kring projektet jag skrivit manus till och jag ska bara skriva om några småsaker. Känns bra. Så bra att det kanske blir svårt att släppa... Haha! Nejdå, det blir ju bästa Lillemor som tar tag i det stora jobbet och då är jag helt lugn. Hon är bara så bra!

Sedan försvann min eftermiddag i en rasande fart. Gjorde ett par ärenden på stan, åkte förbi teatern och hamnade mitt i ett födelsedagskalas (synd att jag försöker undvika socker!), sedan till Rondellen där jag hittade ett passande matbord till pappas boende, hem för att byta om och sedan tog jag mamma med mig för att åka dit och titta, montera och ställa i ordning. 

Jag var ju där igår också och bröderna hade hämtat alla kläder och saker i Lövånger så jag och Roland kunde packa in och hänga upp. Nu är det bäddat och så pass klart att det går att flytta in men vi tar en dag i taget då pappas mående går lite upp och ner. Hann inte hälsa på honom idag men Malin var där med barnen och det är det roligaste besök han kan få!

Imorrn ska jag gå upp till honom och berätta att Roland sköt en fin tjurkalv tidigt imorse och att Lars och en annan jägare skjutit på en tjur som dock verkar vara en aning seglivad. Men det löser sig garanterat. Det roligaste är ju att mina bröder äntligen jagar tillsammans i Önnesmark igen! 


Bäddat, lite gardiner, bord och stolar. Hittade en vaxduk hemma som ju är sjukt skrynklig men jag får ta med ett strykjärn nästa gång. Om den inte ligger och slätar till sig alldeles själv... Haha!

Det är lite kalt ännu men det blir bättre och bättre. Ett par av hans tavlor fick komma upp och vi ska komplettera med fler framöver. Mamma tyckte i alla fall att rummet var fint och gillade närheten till skogen som man också ser genom fönstret! 

Nu ska jag varva mig i säng efter ett svettigt träningspass och lite soffhäng. Inte så värst mycket jobb i eftermiddag men jag fick prioritera annat och är glad att jag ibland kan göra så. Sov gott alla glada!