Jobb, jobb, jobb, kalas, jobb, jobb, packning och iväg!

Det har varit ett par galna dagar! Jag har försökt hinna undan och jobba framåt och marknadsföra Lyckligare nu och planerat och skrivit och pappersjobb och ärenden och köp och betalat och hämtat och fan och hans moster... Helt slut just nu! Och jag vet att jag borde sätta mig själv i första rummet men nu har det bara inte gått med allt som snurrar runt om mig. Därför beger jag mig på träningsläger - i vila!
 
Själva jobbet har pågått långt in på nätterna men i förrgår hann jag i alla fall fylla på förrådet genom att gå på 2-årskalas! Mysigt!
 

Här är jag hemma hos syrran och födelsedagsbarnet följde pappa för att hämta pizza.


Finaste Max! Grattis på födelsedagen igen! Han valde pizza och tårta och det satt otroligt bra! Han har också fått gå till frisören och bli en riktig storkille!


Sedan blev det presenter! I mängder... Motorcykeln blev en favorit!


Det ser man!


Mycket paket! My och kompisen Nicole hjälpte till!


Och storasyster fick också paket.


En smurfdräkt är alltid bra att ha! Så söt mössa...


Och paket från farfars i Boden hade kommit på posten (därav NSD)...


Och tårta! Förväntansfull 1.


Förväntansfull 2.


Förväntansfull 3. Jag tog inga selfies men jag såg nog likadan ut... Haha!


Gott!


Sedan tog Malin fram verktygslådan och vi färdigställde gardinprojektet. Ja, jag var ju där och sydde förra kvällen.


Se sån stil hon har! Händig som få! Notera gärna att hon borrar i kavaj... Haha!


Lyckat resultat!

Och en kass selfie!
 
Nu måste jag gå ombord! Vi ses!