Madness...

Det har varit en sentimental vecka med mycket tankar. Jag har också sovit oroligt och imorse vaknade jag med kudden på nattduksbordet... Inte jätteskönt faktiskt. 
 
Men jag har också fått repa med Micke och det är väldigt roligt! Han är en så lysande skådis och idag har också vår dramaturg, Tora Von Platen suttit med på genomdraget och vi har strukit mer i texten. Kommer att bli kanonbra! "Jompa och Jag - eller Från Blixt-Einar till nåden på 50 minuter". Premiär först 23 februari 2016 men vi ska ju hinna mycket annat innan dess både han och jag.
 
Har fått ännu fler bokningar på min monolog till våren och det kan bli tio föreställningar i Norrbotten. Hittills har vi ju lagt Västernorrland och Dalarna. Den är väldigt användbar.

Annars rullar det på och jag och Emilia gjorde en runda på stan igår och kom hem med lite presenter och ett par glittriga byxor. Not bad!

Vi hann också mysfika på Espresso House. Nice! Varför fikar man inte oftare? Njuter i alla fall av att ha flickan hemma. Det är så härligt!
 
Men jag längtar ändå efter att ta tag i något nytt tillsammans med Åsa! Jag bläddrade i min bildbank och hittade den här härliga bilden av oss från en repetition 2012:
 
Haha! Ja, ni fattar ju hur roligt vi har...

Jag säger som Robin Williams: Man ska vara rädd om galenskapen!