Lugn dag

Idag har vi legat rätt lågt av olika anledningar. Det har dock blivit en sväng till IKEA i Bäckebol för att köpa den stora lampskärm som var slut när vi besökte Haparanda förra veckan. Kändes bra även om kartongen är för stor att ta på flyget... Alltså har jag nu postat den hem till maken. Den har kostat sina timmar men jag hoppas vid Gud att den också blir bra! 
 
Den är i alla fall ny...
 
Sedan lite pyssel, en del jobb och matlagning. Och så har jag skämt bort Emilia med fotvård till trötta fotbollsfossingar. Kändes bra och är så mysigt att bara vara tillsammans! Kommer också att stanna ett par dagar till och har bokat om min hemresa till torsdag. Jag kan ju faktiskt sitta och jobba var som helst eftersom jag har datorn med mig. Missar en föreställning imorrn kväll men man kan inte hinna allt. Just nu är jag här och nu! Vi får se vad vi hittar på imorrn. Nu ska i alla fall jag försöka sova lite!