Botad?

Jag brukar ju skryta med att jag gillar shopping och att jag också accepterar mig själv som jag är. Intresseklubben kan jag notera att det nu gått över... Båda delarna! Haha! Ja, jag skrattar eftersom jag tror att åtminstone det första kommer att återgå till normalläget. Kroppen får vi dock göra något åt!
 
De senaste veckornas resande och frossande måste få ett abrubt slut och därför sitter jag på Arlanda med en Wasa-knäcke-macka - och drömmer om pizzor och kladdiga kakor... Rätt åt mig! :P

Det här har i alla fall varit en mötesdag! Jag startade redan på Arlanda där jag tog rulltrappan ned för mitt första:
 

Tyvärr var det ingen där... Haha! Och mannen i bakgrunden tyckte att det var väldigt besvärande att jag hade plockat fram kameran... Fotad, men ensam! 

Nästa möte var betydligt trevligare! Jag tog tåget till Västerås där Svensk Scenkonst har branschdagar som också samlat alla teaterchefer jag skulle träffa. Och in i samma vagn på tåget kliver en kär vän - numera regissör och Estrad Norrs konstnärliga ledare:


Åsa Ekberg! Det här höjde kvaliteten på min dag betydligt! Så roligt att träffas och surra om allt som hänt och om livet och hur det utvecklats för oss båda. Kärlek till denna fantastiska och begåvade människa!


Framme på Konserthuset knäppte jag en bild av många andra! Kul installation med massor av belysta småbilder från deras olika arrangemang och konserter.

Och utanför konferensrummet som jag lånat satt den här kören... Kul konstverk! "Sångerskan" i mitten var mest förvånad över hur bra medsångarna lät... Haha!
 
Det blev också ett bra och intensivt möte med massor av punkter att ta med sig som jag nu måste åtgärda. Sedan tåg tillbaka och en värdelös sväng på stan som mest sänkte mitt självförtroende. Här krävs tuffa åtgärder. Tur att jag åtminstone gått 10 000 steg idag och tränat måndag och tisdag. Får se vad jag hittar på imorrn? 
 
Skönt var det i alla fall att landa hemma 12 timmar senare till duggregn och 6 grader... Haha! Men hemma är hemma!

Det tar lite tid att ses men det är värt att få samlas alla för att prata om Norrscen, teatrarnas samarbete och tankar om framtiden. Måste jobba mer med detta men inte ikväll. Nu ska jag sova och ladda för föreställning i Piteå imorrn. Kul! Dessutom kommer Oskar och Lisa för att kika och stötta. Underbart! <3
 
PS. Om jag nu är botad från shoppingen så verkar jag istället gått all in på selfies... Sorry, men det kommer garanterat att upprepas!