Bara liiiiiiiite shopping...

Sov otroligt uselt förra natten så jag tror att kroppen behövde de 11 timmar(!!) jag sov i natt! Ja, inte bara jag - Emilia också! Kan ha berott på att vi åt en bra middag eller att vi fixade naglar eller att vi hade varit på IKEA eller...
 

...att vissa fick fotvård och omvårdnad? Kändes i alla fall bra att bara softa idag och först i eftermiddag åkte vi in till stan för att göra ett par ärenden. Dammsugarmunstycket har pajat och man klarar sig inte många dagar utan. Dessutom behövde jag ett par byxor... Jooooodå!


En klassisk pose... Haha! Jag blev i alla fall nöjd. Gillar att ha bästa smakrådet med mig!


Sedan köpte vi pioner till hemmet på den här fina blomsterbutiken som bara säljer färdiga buntar som de förbackar på det här underbara sättet!
 
Nu är fönsterna torkade, blommorna i vaser, jobbet avklarat för dagen och vi ska kanske slänga oss en stund i soffan innan det är dags att landa i sängen. Dagarna går ju snabbt när man sover bort halva men ibland behöver man också vila. 

Rent generellt kan jag säga att jag ligger lite efter när det gäller jobbet men också före på en del punkter... Hösten ser lovande ut på föreställningsfronten och Landstinget har visat stort intresse. Det känns gött! När det gäller ett annat uppdrag är det som om det bara ville djävlas och jag har kört huvudet i väggen mer än en gång - men imorrn är en ny dag då jag får tänka ut nya lösningar! Det viktigaste är ju att det blir bra på slutet! Synes!