Vändning!

Från värdelös till världsmästare på ett dygn! Det är helt fantastiskt hur mitt humör kan gå från moll till dur... Idag är jag fullständigt oslagbar! Haha!
 
Det kan bero på att jag äntligen kom mig ut på en härlig promenad (nåja, rätt jobbig med is och slask - men vem bryr sig) och laddad efter frisk luft och dusch satte jag igång med lite mailande och försökte sy ihop dagar för kommande föreställningar. 8 maj kommer jag till Piteå för att spela på Krokodil! Säger till när vi släpper förköpen - och det ska bli så roligt! 
 
För er som inte fått biljetter till Skellefteå så kan jag rapportera om att det i fredags släpptes nya föreställningar i april! 1, 14 & 15/4 kl 19.00, 16/4 kl 12.00 (soppa) och 18.00 (efter jobbet) samt 17/4 12.00 (soppa igen). Med dessa har jag gjort snart 30 föreställningar hemma i stan och det är helt sanslöst roligt! Så mycket över förväntan! Min glädje kan absolut bero på detta!
 
Den kan också ha göra med att jag hann åka förbi mina föräldrar på väg till teatern, fixa en trasig lampa och ta hand om lite papper. Själva uppgifterna kanske inte var så roliga men det är tillfredsställande att ha hunnit åka dit!

När jag kom på teatern pågick förberedelser både för min föreställning och show nr 2 för S.E.N.S.E. Full rulle och mycket folk! Det är härligt!
 

Alla ville inte vara med på bild...


Men Hansson är inte nödbedd! För en hunka fick vi se hans smink och märkliga kontaktlinser! Haha! Ni MÅSTE gå och se den här föreställningen! Om ni tycker att Göran ser lite otäck ut så växlar jag till något vackrare:


Sara som gör rollen som Kristina Larsdotter! Fantastiskt bra!

Min glädje kan också bero på att jag idag tog det lugnt innan föreställningen, hann varva ned, gå igenom manuset i huvudet, dricka kaffe och måla naglarna. Sedan tog jag med mig en stor portion ödmjukhet och gjorde min bästa och mest närvarande föreställning hittills! Såååå nöjd med mig själv! 

En världsmästare! Haha! Ja, jag är olika hård i min bedömning av mig själv... 

Min upprymdhet kan också bero på att jag hittade en bit av den underbara lakritskolan jag köpte på Food... Mmm... Mest troligt är det den som sprider endorfiner som aldrig förr... Haha! Ja, det spelar ingen roll. Nu går jag och lägger mig - nöjd efter en bra dag! Imorrn bär det iväg till Boliden!