Sol och förmörkelse

Full fart hela dagen! Började jobba så fort jag slog på telefonen. Det är enda nackdelen med att skicka mail sent på kvällen. Vanliga människor är ju igång redan på morgonkröken - och ringer direkt... Haha!


Sedan hojtade maken om solförmörkelsen och jag hade ju ingen koll alls när den skulle börja. Gick ut och började kika, tog bilder av solen och hade tänkt skriva att det minsann inte syns ett dugg! Men så kände jag att jag fick ont i ögonen och googlade lite... Jodå, månen var i full gång!


Maken är försiktigare (och lääääääser ju tidningarna!) Han hade redan tagit med sig kikaren ut så att vi skulle se reflektionerna.


Här ser man riktigt tydligt! Ja, det var lite fränt. 

Men för mig väntade dusch och mer jobb och ärenden på stan och byte av byxor till pappa och åka förbi där och sedan hem igen för att handla mat och fortsätta jobba och sedan fixa middag.

Favorit i repris... Blir gärna så när man har kort om tid och alltsom oftast längtar efter fisk! Nu flyttar Brobergs huvudkontoret till Donsö på västkusten. Får kanske göra ett besök när vi åker till Emilia. Men det ska ju fortsätta leverera så vi kommer inte att märka någon större skillnad.
 
Mer jobb ikväll, ett evigt mailande - och så har Åsa gjort programmet för imorrn som jag nu ska kika vidare på. Länge sedan vi gjorde en tvåaktare så det blir till att plugga text! I natt... Haha! Näääe, det får bli imorrn! Nu fredagsmys med en chokladlasagne som jag gjort till dessert. Oj, oj, oj...