Mars?

Men var tog februari vägen? Inser när jag lägger över bilder att det är 1 mars idag! Vad betyder det? Ja, P-passet har precis gått ut men det kanske inte är att betrakta som någon nyhet? Haha! Ja, den här månaden kommer också att bli fylld med ganska mycket jobb - men också en del nöjen!
 
Hur som helst - bra dag. Har hunnit slappa en del och största ansträningen var väl 5-milen som jag deltog i från soffan. Imponerande bra jobbat alla - och fyyy vilket väder! Avundas dem inte...
 
Nu har jag jobbat ett par timmar med programmet till Svensk Campings Årsstämma som jag och Åsa ska vara värdar för i slutet av mars. Blir kul! Nu vill dock VD:n ha en genomgång med mig imorrn på telefon (sitter i Gbg) och jag kände att det var läge att veta vad jag pratar om. Planerat, skickat och klart så nu blir det TV-kväll. Söndagarna har av någon anledning blivit bäst på det.
 

Sonen skickade bild på kvällens husmans. Han hade gjort fläsklägg och rotmos... Mmm... Jag är avis men kontrar med kvällens taco som blev gratinerad i ugnen med massor med frästa grönsaker och tomatkross iblandat i tacoröran. Ja, inte så dumt. Hade mest det praktiska i tanken då jag vet att maken gärna vill ha snabbvärmda saker till lunch. 

Hann också handla lite eftersom kattmaten var slut och kom hem med rosor idag! Har ju blivit bortskämd med färska blommor och nu har alla blommat ut. Känns fräscht och vårigt!
 
Ses imorrn alla glada! :)