Learning all the time!

Man blir adrig för gammal för att lära sig nya saker! En del av dem skulle man väl ha greppat för länge sedan - men det är aldrig för sent! Hittade de här stegen på FB och tycker att de är riktigt bra! 
 
Bra att träna på att sätta sig själv i första rummet och göra det man verkligen vill. Livet är ju faktiskt det som pågår precis nu! Synd om det skulle passera medan vi funderade på vad vi skulle ha för mål härnäst...

Med detta som bakgrund blev det också enkelt att tänka över en del frågor och inse att jag slagit in på en väg där jag trivs hela tiden! Bättre då att säga nej till förslag där det känns som att gå bakåt eller förverkliga andras drömmar. Det har jag gjort tillräckligt. Titta på stegen du också - because you're worth it! :)

Annars har jag och Skrållan kämpat en stund i solen men gav upp när vi tyckte att det blåste väl kallt. Jobbat undan en del viktiga saker, haft ett bra möte på teatern om fortsatta föreställningspaket och till slut spelat för en fantastisk publik! 

Hade så många gamla bekanta på plats och det är både skönt och jobbigt - men på ett bra sätt. Nu efteråt är jag som vanligt helt färdig, men också nöjd! Jag tycker inte alltid att mina insatser är tillfredställande - men jag tycker att det jag gör nu är det viktigaste jag nånsin gjort! Tusen Tack alla som kom! Kram på er! :)