Kanondag i Piteå!

En heldag hos Åsa i Piteå med förberedelser inför helgens och nästa veckas uppdrag. Riktigt bra och effektivt jobb - och väldigt trevliga timmar i stugan! Vi har inte setts på länge och jag har verkligen saknat dig min kära kollega!
 

Att jag kommit till Piteå undgick ingen. T o m Alma tog emot med en älg från orten...


Medan jag renskrev våra påhitt så fixade Åsa en nyttig kalaslunch med köttfärsröra, sallad och bandspagetti gjord på svarta bönor. Väldigt gott! Tusen Tack!

Efter ytterligare ett par timmars jobb och gick vi ut i den friska luften vid havet!


Vi promenixade ut till Renö hamn och kikade på havet och fick lite rosiga kinder. Gött! Färdigjobbade åkte vi sedan för att se det senaste underverket i familjen: Barnbarnet Valter!


Men himmel så fiiiiin! Att mormor är lycklig syns väldigt tydligt!


Att Alma är en aning svartsjuk och också vill vara med är ganska påtagligt... Men hon är supersnäll så det är ingen fara!


Lyckliga momme!


Puss på dig Valter! Vilka sötingar...

Och jag fick också hålla honom en stund. Vilken fining! Tre veckor gammal och man ser redan nu att han kommer att krossa hjärtan framöver... <3
 
Hej då Valter! Hoppas få träffa dig snart igen! Och massor med grattiskramar till Linda-Marie och Thomas som nu har ett eget litet underverk att ta hand om. Vilken liten juvel!
 
Fin dag med mycket jobb och lika mycket kärlek! Mår gott och ser fram emot ännu en tuff dag imorrn - som dock ska inledas med sovmorgon! Får jag det så klarar jag vad som helst!